пн-пт 12.00-19.30 (середа - до 18.00), сб 10.00-14.00
Робінзон Крузо. Пригоди на таємничому острові. друга редакція

Робінзон Крузо. Пригоди на таємничому острові. друга редакція

  • Виробник: Мир Хобби
  • Код товару: Робинзон Крузо. Приключения на таинственном острове. Вторая реда
  • Бонусні бали: 61
  • Наявність: В наявності
2025 грн.
Ціна в бонусних балах: 2025

Настільна гра Робінзон Крузо. Пригоди на таємничому острові - кооперативне пригода для 1-4 гравців. Робінзон Крузо - гра , в якій вам належить досліджувати острів, облаштовувати табір, боротися з дикими звірами, намагаючись вижити і досягти мети, яка буде залежати від обраного вами сценарію.

Перед вами друга російська редакція гри, яка відповідає четвертому англійського видання.

Заглянемо всередину?

У великій коробці з грою ви знайдете все необхідне для захоплюючого пригоди на острові: ігрове поле, 11 картонних ділянок острова, 275 карт, чотири листи персонажів і чотири листи сценаріїв, 12 спеціальних кубиків, понад сорок дерев'яних фішок ресурсів, 41 дерев'яний маркер, двадцять дерев'яних фішок дій, 93 картонних жетона, лист-пам'ятка, лист з наклейками і правила гри.

Розмір коробки 298x298x71 мм
Розмір карт 56x87 мм, 44x67 мм

НАГОРОДИ

Краща тематична настільна гра (BGG Golden Geek Award, 2013 г).

Краща інноваційна гра (BGG Golden Geek Award, 2013 г).

ЛучшееОформленіе (BGG Golden Geek Award, 2013 г).

ПобедітельGra Roku Advanced Game (2013)

Номінант International Gamers Award в категорії Стратегія (2013)

У чому суть гри?

Робінзон Крузо - це кооперативна гра, в якій від одного до чотирьох шукачів пригод виявляються після аварії корабля на безлюдному острові. Ваше завдання - спільними зусиллями виконати переможний умова сценарію за певне число раундів. Цілі в різних сценаріях різні, але зазвичай це створення певних предметів або дослідження особливих місць. І оскільки гра кооперативна, то гравці або все разом перемагають, або ж все разом програють. А значить для перемоги вам належить спільно обговорювати і планувати ваші дії, щоб успішно рухатися до наміченої мети. Якщо мета сценарію не буде виконана протягом заданої кількості раундів або хтось із персонажів загине - всі гравці зазнають поразки.

Пригоди починаються!

Отже, доля-лиходійка закинула вас на цей проклятий острів! Після корабельної аварії ви практично голі і босі виявилися перед лицем безлічі небезпек. Єдине, що дає хоч якусь надію на порятунок - навички та вміння вас і ваших товаришів по нещастю. У грі є чотири ролі - Солдат, Дослідник, Кок і Тесля - кожен зі своїми особливими здібностями: Тесляр добре справляється з будівництвом, Кок може не тільки спорудити блюдо з нічого в разі крайньої необхідності, а й залікувати рану, Дослідник крім розвідування нових територій може ще й полум'яну промову штовхнути для підняття духу, а Солдат тільки й чекає випадку відправиться на полювання! Розбирайте персонажів і починайте виживати:)

Заплановані випадковості

Робінзон Крузо є прекрасним сплавом євростратегії і атмосферних настолок американської школи. Щоб вижити вам треба буде добре спланувати свої дії, але і впливу кубиків в грі досить, а на атмосферу працює буквально все.

За кризовості ресурсів і механіці виставлення робочих Робінзона Крузо можна умовно назвати "кооперативної Агріколой" - так само як і в Агрікола, вам доведеться болісно вибирати які з доступних дій зайняти своїми фішками і постійно відчувати брак ресурсів, в тому числі і кожен раунд піклується про наявність їжі. Чи не поїли? Втрачаєте здоров'я. Чи не подбали про притулок для ночівлі та змушені спати під відкритим небом? Втрачаєте здоров'я. Чи не побудували паркан від диких звірів? ну ви вже здогадалися - втрачаєте здоров'я. Лікуватися, звичайно, можна, але це забирає час від виконання основного завдання поточного сценарію. А якщо зовсім про здоров'я не піклуватися, то це не тільки моральних дух підриває, а й може призвести до загибелі персонажа, а значить - до загального програшу.

Так що про хліб насущний треба думати. І притулок будувати. І паркан звести. І зброю треба б яке-небудь отримати - та хоч палицю взяти на полювання. І ще багато таких треба. А персонажів всього чотири. Так і хочеться мати запасну пару рук, щоб все встигнути зробити. І гра дає таку можливість - у кожного персонажа є дві фішки, які символізують дві дії, які він може зробити за один раунд. Ось тільки, якщо обидві фішки гравець виставляє на одне і теж дія - він робить його гарантовано. А якщо "розривається на частини", то доводиться кидати кубики, які покажуть не тільки - впорався ти з завданням чи ні, але і можуть змусити додати нову карту в колоду подій (і зазвичай події ці не дуже приємні) і навіть - відібрати здоров'я. Ось так і доводиться постійно балансувати на грані між діями, які треба зробити гарантовано і відправляти туди обидві фішки і діями, які дуже хочеться зробити і відправляти туди по одою фішці - в надії зробити обидва, але ризикуючи обидва і провалити.

Гра складається з певної кількості раундів, а кожен раунд складається з 6 фаз

ФАЗА ПОДІЙ

Кожен раунд (крім самого першого) починається з того, що ви відкриваєте нову карту з колоди подій і застосовуєте її ефект. Але це ще півбіди. В карті є також ефект загрози, так що не поспішаємо її скидати, а відправляємо в спеціальне відділення загрози - якщо загрозу не знешкодити, то з часом отримаєте ще якихось неприємностей.

ФАЗА МОРАЛЬНОГО ДУХУ

Перевіряємо маркер морального духу і, в залежності від його положення на треку, перший гравець або отримує 1-2 жетона рішучості (при високому рівні морального духу), або скидає 1-3 жетона рішучості (при низькому рівні морального духу).

А рішучість в цій грі дуже важлива штука - багато корисних і необхідні дії можливі тільки якщо у персонажа є жетони рішучості.

ФАЗА ВИДОБУТКУ

Ви отримуєте ресурси з джерел, розташованих на ділянці острова з табором. Ці ресурси негайно стають доступними.

ФАЗА ДІЙ

Це основна фаза в грі. На початку гравці планують - хто ж чого збирається робити в цей день. Справ зазвичай багато і важливо правильно розставити пріоритети. У цій фазі можна відправиться знешкоджувати загрозу, можна піти на полювання, щоб добути їжу і необхідну для будівництва шкуру тварини, можна зайнятися дослідженням нових куточків на острові, можна сходити на вже розвідані ділянки, щоб зібрати ресурси, можна побудувати щось корисне (це може бути будівельні роботи в самому таборі - побудуйте притулок від холоду, дах від дощу або частокіл від диких тварин - або створення різних потрібних в господарстві предметів: ніж, мотузка, лопата - багато чого може стане в нагоді на острові :) до речі, перш ніж створити якийсь -то предмет, потрібно ще отримати уявлення про те, яким чином вони створюються, а для цього треба якось добути картку цього предмета, розвідати відповідну для його створення місцевість і нарешті - зібрати необхідні ресурси. А ще можна зайнятися наведенням порядку в таборі, щоб підвищити моральний дух вашої команди чи просто відпочити, щоб відновити здоров'я.

Після всіх обговорень, починайте виконувати вибрані дії.

ФАЗА ПОГОДИ

У цій фазі ви можете отримати штрафи за здоров'ям і ресурсів - погода в цій грі як правило не на вашому боці. Які саме неприємності ви отримаєте в цій фазі визначається наявністю жетонів погоди, а також кидком кубиків, на яких можуть випадати як звичайні хмаринки з дощем, так і снігопад і навіть напад хижих тварин на табір. Деякі неприємності ви можете скасувати, якщо у персонажів досить рішучості, від якихось ефектів можуть врятувати побудовані притулок, дах і частокіл, все інше - безпосередньо вплине на ваше здоров'я.

ФАЗА НОЧІ

У цій фазі ви нарешті можете трохи відпочити і перекусити. Якщо, звичайно, є де відпочити (як? Ви до сих пір не побудували притулок ??? втрачаєте здоров'я), і є що перекусити (що? Ви не добули їжу ??? втрачаєте здоров'я). Якщо хтось із персонажів втратить багато здоров'я, то моральний дух команди впаде і на початку наступного раунду перший гравець може не отримати жетони рішучості або навіть йому доведеться скинути вже наявні.

Загальні враження

Робінзон Крузо - цікава, атмосферна і нелегка в плані перемоги гра. Не чекайте розважальної прогулянки по острову. І не впадайте у відчай, якщо з першого, другого або навіть третього разу ваша команда програє - тим сильніше будуть емоції, коли ви нарешті зможете виконати переможний умова. Від випадковості в грі залежить багато, але правильне планування своїх дій значно підвищує ваші шанси на успіх. Однозначної виграшної стратегії немає і це наповнює гру реальністю і драматизмом.

Починайте грати з першого сценарію - він трохи легше, так що шансів на успіх більше:)

Грати можна різним складом. Якщо граєте в поодинці або удвох гра запропонує вам в помічники П'ятницю і Пса, на яких можна буде перекласти частину справ. Але все ж чим більше гравців, тим цікавіше обговорювати і планувати свої дії - та й обговорити гру після закінчення партії теж цікавіше, коли є з ким:)

Відмінності від першого видання

У другій редакції було внесено більше 450 виправлень і усунені недоліки першого видання, відредаговані правила, а на багатьох картах був змінений текст, щоб краще передавати зміст карти. Також в гру було додано новий, сьомий, сценарій. Картки персонажів стали більш щільними, а дерев'яні фішки ресурсів перестали бути абстрактними і отримали більш реалістичний вигляд. У загальному і цілому - в новій редакції не змінилася механіка, але покращилася якість компонентів і доступність викладу правил.

Сумісність з доповненням

Доповнення до першої редакції гри - Робінзон Крузо. Подорож Бігля - сумісно з даної редакції базової гри. Компоненти гри трохи отлічабтся, але це не буде критичним.

Купити настільну гру Робінзон Крузо. Пригоди на таємничому острові в Київ е і з доставкою по Україні легко і швидко в магазині :

- за телефонами: (050) 209-08-08, (097) 643-82-73;

- на сайті: кнопка "В кошик"; потім відкрити Корзину і оформити Ваше замовлення.

Характеристики
Тип гри кооперативна стратегія
Вік 10+
Кількість гравців 1-4
Тривалість гри 60-120 хв
Мова рос.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Теги: , Стратегические, Приключенческие, Кооперативные, Русский, 12-99, Для одного, 2-6, Долгая (от 90),