Капітан Сонар UA (Captain Sonar)
- Виробник: Woodcat
- Код товару: Captain Sonar UA - W0014
- Бонусні бали: 57
- Наявність: В наявності
Ціна в бонусних балах: 1900
Настільна гра Капітан Сонар UA
Настільна гра Капітан Сонар UA - командна гра в реальному часі для 2-8 гравців, що моделює морський бій двох підводних човнів; українська локалізація настільної гри Captain Sonar.
Капітан Сонар - настільна гра, в якій гравці розділяться на дві команди і розділять між собою ролі - Капітана, Першого Помічника, Інженера і Радиста. Завдання кожної команди - відчайдушно маневрувати, намагатися швидко лагодити пошкоджені системи і аналізувати переміщення підводного човна суперників, щоб у вирішальний момент потопити субмарину суперників, а самим не підставитися під удар!
В оригінальній і незвичайній грі Капітан Сонар гравці повною мірою зможуть відчути складність оперування різноплановою інформацією і постаратися стати командою, в якій гравці будуть швидко розуміти один одного.
Гра Captain Sonar, українське видання - що в коробці?
- 2 набори по 12 двосторонніх аркушів ролей (2 аркуші першого помічника, 2 аркуші інженера, 10 аркушів капітана (сценаріїв), 10 аркушів радиста);
- 2 прозорих аркуша;
- 8 маркерів, що стираються;
- 2 ширми;
- правила гри.
Гра Капітан Сонар (українською) - огляд
Настільна гра Капітан Сонар - командний патігейм на максималках, який у всій красі передає атмосферу підводного протистояння. Мета команди завдати підводному човну суперника 4 пошкодження.
Гравці розбиваються на дві команди, в кожній з яких доступні чотири унікальні ролі - Капітан, Перший помічник, Інженер і Радист. Ідеальний склад гравців - протистояння 4 на 4, але грою передбачена і можливість для гри меншим складом, аж до зовсім мінімалістичного 1 на 1. У вашому розпорядженні кілька сценаріїв різного рівня складності. У грі величезне поле для тактичних рішень, причому в основі багатьох лежить психологія, блеф, хитрість і кмітливість.
Гра може проходити у двох режимах - покроковий і режим реального часу. Покроковий режим більш стратегічний, зате в режимі реального часу гра буде проходити більш емоційно і напружено. Поки добре не освоїтеся з грою має сенс грати в покроковому режимі. А якщо граєте складом від 2 до 5 гравців, у якому один або кілька гравців поєднуватимуть кілька ролей, покроковий режим - єдино доступний.
Кожен з гравців у команді виконує доступні його ролі дії, і від злагодженої роботи всієї команди залежить ваш успіх або поразка.
Капітан переміщує підводний човен на один відрізок (на північ, південь, схід або захід).
Радист суперників слухає і записує цей рух.
Перший помічник додає 1 енергію в 1 із систем (міна, торпеда, дрон, гідролокатор, радіотиша, спеціальна).
Інженер відмічає 1 пошкодження на свій вибір на напрямку, який обрав капітан (північ, південь, схід або захід).
Як грати в настільну гру Капітан Сонар?
Дві команди гравців розміщуються за столом одна навпроти одної, а по центру столу ставимо ширми, так щоб вони розділяли команди.
Під час гри гравці кожної команди ходять строго по черзі (у покроковому режимі) і виконують доступні своїй ролі дії. Капітан команди позначає довільну точку на своїй карті - стартова позиція вашого підводного човна - суперники не бачать звідки ви стартуєте. Потім капітан починає партію командою "Занурюємося!" і озвучує курс (напрямок - північ, схід, південь або захід). команда суперників не знає вашої стартової позиції, але Радист суперників уважно стежить за командами, які віддає ваш капітан, і замальовує ваш маршрут на своєму прозорому аркуші (під час гри, накладаючи цей прозорий аркуш на мапу, він намагається вирахувати, де ж міг проходити підводний човен суперників, з урахуванням обмежень, які є у грі, - не можна плисти крізь суходіл і повторно перетинати ті самі відрізки, і зрозуміти, де ж суперник перебуває в цей момент).
Капітану у кожен хід доступна одна з кількох дій:
- Оголосити курс
- Повідомити про підйом на поверхню
- Активувати червону систему мін або торпед
- Активувати жовту систему радіотиші або сценарію
- Капітан не може активувати зелену систему (гідролокатор або дрон), тому що за неї відповідає перший помічник.
Якщо капітан примудрився завести субмарину в глухий кут - доведеться спливати.
Перший помічник керує системами підводного човна.
Перший помічник відповідає за підготовку систем підводного човна підводного човна. У його завдання входить доповідати капітану про заряд і готовність до використання систем озброєння, систем виявлення і режиму невидимості. Крім того, перший помічник відповідає за активацію систем виявлення: гідролокатора і дрона.
Щоразу, коли капітан оголошує курс, перший помічник заповнює 1 порожню клітину в системі на свій вибір (або дотримуючись інструкцій капітана, відповідно до його стратегії). Потім він вигукує "Готово", щоб капітан міг оголосити новий курс. Коли система заповнена і готова до використання, перший помічник заявляє про це вголос. Наприклад: "Міна готова!", щоб капітан знав, що він може розпоряджатися міною.
Завдання інженера - відстежувати поламки, які виникають на підводному човні, коли капітан оголошує курс. Деякі поламки виводять з ладу системи підводного човна; інші пошкоджують його.
Щоразу, коли капітан оголошує курс, інженер цієї команди закреслює один із символів поламки на ділянці, що відповідає заданому напрямку (захід, північ, південь, південь, схід). Потім інженер вигукує "Готово", щоб капітан міг віддати новий наказ. Інженер може закреслити будь-який символ поламки на свій вибір: на відповідній ділянці в головних ланцюгах або реакторі.
Перш ніж активувати систему, капітан або перший помічник має запитати в інженера, чи немає поламки в цій системі. Якщо оголошено наказ про використання пошкодженої системи, інженер має закреслити 1 символ радіаційної поламки на своєму аркуші.
Для того щоб ваш підводний човен не розвалився на шматочки і ви продовжували протистояння, потрібно його час від часу ремонтувати.
АВТОРЕМОНТ В ЦЕНТРАЛЬНИХ ЛАНЦЮГАХ
Поломки в центральних ланцюгах (верхня частина схеми) з'єднані в групи по чотири символи: сірим, синім і блакитним ланцюгами (лініями).
Коли всі чотири символи на ланцюзі закреслено, вмикається система авторемонту й інженер має негайно стерти всі позначки поломок на цьому ланцюзі.
Поломки в центральних ланцюгах можна також відремонтувати після підйому на поверхню.
ПОВНА ПОЛОМКА ДІЛЯНКИ
Коли всі символи на одній панелі управління (північ, південь, схід, захід) закреслені (у центральних ланцюгах і в реакторі), підводний човен отримує 1 пошкодження: перший помічник закреслює 1 клітинку пошкодження. Потім інженер стирає всі позначки поломок підводного човна. Щоб уникнути такої ситуації, має сенс регулярно обмінюватися інформацією з капітаном!
Капітан повинен оголосити суперникам, що його інженер щойно завдав шкоди кораблю, неправильно керуючи центральними ланцюгами і реактором.
РЕМОНТ РЕАКТОРА
Є два способи усунення поломки в реакторі:
- Закреслити всі символи радіації. Ваш підводний човен негайно отримує 1 пошкодження і інженер повинен стерти всі позначки поломок підводного човна,
- Піднятися на поверхню.
Спливання, безумовно, найкращий варіант для ремонту, однак, у цей момент підводний човен стає більш вразливим - виконуючи дію спливання, капітан зобов'язаний повідомити команді суперників сектор, у якому ваша підкладка піднімається на поверхню. А отже, суперник матиме більше даних, які дадуть змогу вас виявити. Крім того, поки ви перебуваєте на поверхні, ваша команда не може активувати жодну із систем, а ваш радист не може записати рух суперників і має запам'ятовувати команди капітана суперників, щоб нанести їх у свій лист після занурення.
Де купити гру Капітан Сонар?
Настільну гру Капітан Сонар купити в Києві та Україні легко і швидко в магазині Ігродол. Замовити українське видання гри Captain Sonar з доставкою можна:
- за телефонами: (050) 209-08-08, (097) 643-82-73
- на сайті: кнопка "Купити"; потім відкрити Кошик і оформити Ваше замовлення.
Ви також можете купити гру Капітан Сонар українською на Подолі в нашому магазині (М. "Контрактова Площа").
Характеристики | |
Тип гри | командна гра, для компанії, гра в реальному часі |
Вік | 12+ |
Кількість гравців | 2-8 |
Тривалість гри | 45 - 60 хвилин |
Мова | українська, мовонезалежна |