пн-пт 11.00-20.00, сб-нд 11.00-18.00

П'ять Каст, UA (Five Tribes, Пять племен)

  • Виробник: Lord of Boards (UA)
  • Код товару: Five Tribes (UA) - LOB2111UA
  • Бонусні бали: 74
  • Наявність: В наявності
2470 грн.
Ціна в бонусних балах: 2470

Настільна гра П'ять Каст UA

Настільна гра П'ять Каст - євростратегії для 2-4 гравців, українська локалізація гри Five Tribes компанії Days of Wonder.

П'ять каст - настільна гра на основі механіки манкала, яку автор дуже цікаво і різноманітно обробив і прикрасив - тут є і збір сетів, і аукціон, і активація дій і навіть контроль території! Загальні правила - відносно прості, але безліч деталей роблять гру дуже і дуже багатогранною!

Настільна гра Five Tribes (українське видання) - що в коробці?

У красивій коробці з грою ви знайдете:

  • 5 підказок по джинах і структурі ходу
  • 1 блокнот для переможних очок
  • 2 набори гравця по 8 верблюдів і 1 маркеру гравця в кожному
  • 2 набори гравця по 11 верблюдів і 2 маркера гравця в кожному
  • 1 трек ставок
  • 1 трек черговості ходу
  • 90 дерев'яних фігурок членів каст:
  • 16 жовтих візирів
  • 20 білих мудреців
  • 18 синіх будівельників
  • 18 зелених купців
  • 18 червоних асасинів
  • 12 пальм
  • 10 палаців
  • Мішечок для фігурок
  • 30 тайлів:
  • 12 сіл і святих місць з переможними очками на синьому тлі
  • 18 ринків і оазисів з переможними очками на червоному тлі
  • 22 карти джинів
  • 96 жетонів золотих монет (48 номіналом "5" і 48 номіналом "1")
  • 54 карти ресурсів (36 товарів і 18 факірів)
  • Правила гри

Розмір коробки: 30х30х7

Розмір карт:

80х80 мм - 22 шт.

45х68 мм - 54 шт.

Рекомендовані протектори:

Протектори для карт Україна 45х68 мм - 1 уп.


Настільна гра Five Tribes, українське видання - зображення компонентів

Настільна гра П'ять племен - огляд

З красиво і стильно оформленою в дусі казок 1000 і 1 ночі настільною грою П'ять Племен ми вирушимо на схід.

Багатство і різноманітність ігрових компонентів подарують гравцям можливість неодноразово поекспериментувати зі стратегією і тактикою на гру - безліч варіантів стартового розташування і можливість отримувати переможні очки різними способами забезпечують велику ігрову різноманітність.

У грі Five Tribes кожен гравець є мандрівником, що відправився в легендарне місто-державу Нагано. Гравці будуть плести інтриги, викликати древніх Джинів і боротися за вплив в султанаті. В кінці гри гравець з найбільшою кількістю переможних очок переможе і буде проголошений Великим Султаном.

Створюємо ігрове поле Five Tribes

Для початку випадковим чином викладаємо тридцять квадратних тайлів нашого Султанату у вигляді прямокутника 5х6 тайлів. Різні типи тайлів - це різні регіони Султанату, які дають можливість здійснювати різні дії.

Потім, знову таки, випадковим чином розставляємо на регіони міплів - по три міпла на кожному. Міпли в грі відносяться до одного з п'яти видів і відрізняються за кольором. Власне п'ять типів міплів і є ті самі П'ять Каст, що дали назву грі. Один іх поширених перекладів назви гри - «П'ять Племен» не зовсім коректний, тому що в грі це - мудреці (білі міпли), візири (жовті), торговці (зелені), будівельники (сині) і асасини (червоні). Плем'я візирів або плем'я будівельників - погодьтеся, не зовсім природне утворення, тому коректніше розділяти міплів не на племена, а на гільдії або касти.

Перетасовуємо колоду карт ресурсів і факірів. Викладаємо дев'ять карт у відкриту біля ігрового поля. Колоду Джинів також перетасовуємо і три карти викладаємо у відкриту. І не забуваємо роздати кожному гравцеві по 50 золотих монет. Кожна монета - одне переможне очко в кінці гри.

Підготовка завершена тепер можна грати.

На перший другий - розрахуйся!

Черговість ходу в кожному раунді визначається за допомогою ставок.

У грі є трек ставок з позиціями - 18, 12, 8, 5, 3, 1, 0, 0, 0

Щоб гарантовано ходити першим - доведеться розщедритися на 18 монет. Однак, варто це робити тільки у виняткових випадках - не забуваємо, що монетки це переможні очки. Якщо один гравець вирішив заощадити і поставив нульову ставку, то інший гравець, який також робить нульову ставку, зрушує першого в кінець черги - тобто наступний, хто зробив таку саму ставку, буде ходити раніше ніж попередній гравець з цією ставкою. Якщо зайняті всі три нульові позиції, далі зрушувати вже не можна і четвертому гравцеві обов'язково доведеться викласти одну монету.

Структура ходу досить проста, але за рахунок можливості збирати переможні очки (ПО) безліччю різних способів, в першій грі не уникнути постійних заглядань в пам'ятку :)

Вирушаємо в путь!

Перша дія гравця - вибрати один тайл і забрати з нього всіх міплів собі в руку. Цей регіон вважається стартовим і від нього гравець переміщається від одного регіону до іншого (від поточного до суміжного), залишаючи в кожному по міплу. Обмежень при русі три:

  • сусіднім вважається регіон дотичний будь-якою стороною (по діагоналі ходити не можна);
  • не можна повернутись і закінчити рух на стартовому регіоні;
  • на фінальному регіоні обов'язково повинен бути міпл такого ж кольору, як і останній міпл у вас в руці, якого ви на цей фінальний регіон виставляєте.

Коли ви виставили останнього міпла на фінальний регіон, ви забираєте з нього собі в руку всіх міплів такого ж кольору як і ваш останній міпл. Таким чином у вас в руці будемо мінімум два міпла (пам'ятаєте про третє правило руху - на фінальному регіоні обов'язково повинен бути міпл такого ж кольору як і ваш останній міпл). Якщо в результаті цієї дії на фінальному регіоні міплів не залишилося (вони всі були одного кольору і опинилися у вас в руці), ви відразу ж захоплюєте цей фінальний регіон, виставляючи на ньому фішку верблюда. При фінальному підрахунку такий регіон принесе вам стільки ПО, скільки вказано на тайлі).

Дії міплів

Залежно від того, міплов який гільдії ви взяли в руку з фінального регіону, відбувається наступне:

Візири (жовті міпли) - виставляєте їх перед собою. В кінці гри вони принесуть вам ПО - по одному очку за кожного Візира плюс 10 ПО за кожного гравця, у якого Візирів менше, ніж у вас;

Мудреці (білі) - виставляєте перед собою. В ході гри їх можна буде обміняти на різні бонуси, а ті, що залишилися в кінці гри принесуть по 2 ПО за кожного Мудреця;

Торговці (зелені) допоможуть набрати вам ресурси - скидаєте міплів в мішок і берете собі стільки карт ресурсів чи факірів, скільки міплів скинули;

Будівельники (сині) оперативно за гроші відбудовують сусідні регіони з синіми колами. Рахуємо скільки регіонів з синім колом є ​​навколо вашого фінального (сам фінальний регіон, якщо на ньому є синє коло, також враховується) потім множимо це число на кількість міплів у вас в руці. Скільки в результаті вийшло - стільки золота ви отримуєте. Самих будівельників - утилізуємо в мішок. При бажанні, перед множенням, ви можете скинути будь-яку кількість карт факірів і додати їх до кількості ваших міплів;

Асасини (червоні) - можуть вбити будь-якого міпла - або лежачого перед іншим гравцем Візира чи Мудреця або міпла на ігровому полі. На ігровому полі відстань від фінального регіону до жертви не може перевищувати кількість червоних міплів у вас в руці. Щоб збільшити відстань - скиньте відповідну кількість карт факірів. Якщо, в результаті вбивства міпла на ігровому полі, звільнився ще один регіон - ви його захоплюєте, виставляючи верблюда. Таким чином за допомогою асасинів, можна за один хід захопити відразу два регіони.

Тайли різні нам потрібні, тайли різні нам важливі

Тепер здійснюємо дію фінального регіону. Різні типи регіонів дають можливість здійснювати різні дії.

Обов'язкові дії:

  • Оазис. Поставте одну фішку пальми на цей регіон. На тайлі може бути скільки завгодно пальм і за кожну ви отримаєте 3 ПО.
  • Поселення. Поставте одну фішку палацу на цей регіон. На тайлі може бути скільки завгодно палаців і за кожен палац на своєму тайлі отримуєте 5 ПО.

Необов'язкові дії виконуємо за бажанням:

  • Малий ринок: платимо три монети і беремо одну карту ресурсів;
  • Великий ринок: платимо 6 монет і беремо дві карти ресурсів;
  • Святе Місце: заплатіть або двох Мудреців, або одного Мудреця і одного Факіра, щоб взяти будь-якого з відкритих в даний момент Джинів на ваш вибір.

Джини не тільки принесуть своєму господареві ПО в кінці гри, але і володіють могутніми унікальними здібностями.

Торгівля

Після завершення дії вашого фінального регіону, вам доступно необов'язкова дію торгівлі: при бажанні, ви можете скинути набір (або відразу кілька наборів) карт ресурсів і отримати за них гроші.

Хитрість в тому, що в такий набір може входити будь-яка кількість карт (від однієї до дев'яти), але всі ресурси в одному наборі повинні бути різні. Чим більше карт в наборі - тим більше грошей ви отримаєте. За одну карту нараховується одна монета, за дві карти різних ресурсів - три монети, три карти - це вже сім монет, і т.д. вартість збільшується аж до 60 монет за набір з дев'яти різних карт ресурсів.

Так ось з торгівлею ситуація наступна - в кінці гри карти ресурсів принесуть вам ПО по тій же самій формулі. Тобто ви нічого не втратите, якщо торгувати не будете. Тому під час дії торгівля має сенс продавати їх або, якщо ви вже назбирали максимальний набір карт, або, якщо вам терміново потрібні гроші для того щоб гарантовано перебити ставку за право першого ходу в наступному раунді. В іншому випадку продавати їх не раціонально - адже з часом ви зможете назбирати більше ресурсів і отримати більше ПО.

Схід справа тонка...

Ну що, складно?

На перший погляд - багато букв і правил, але насправді все просто: визначили черговість ходу, взяли міплів, перемістилися, виконали дію міплів, виконали дію регіону, при бажанні продали ресурси. Ось і весь хід.

Так що - все просто?

Якби все було зовсім вже просто, ми б не стали так докладно описувати багато нюансів :) Характерна особливість гри - безліч способів отримувати ПО. І вибрати найкращу тактику на хід - завдання далеко не тривіальне. Додаткова складність - будь-яка дія одного гравця може кардинально змінити ситуацію на ігровому полі, тому прорахувати свій хід заздалегідь виходить далеко не завжди. Це, а також багатство вибору, можуть призводити до тривалих затримок на обдумування свого ходу. Щоб скоротити даунтайм, якщо у вашій компанії це стане критичним, рекомендуємо скористатися таймером, що обмежує час на роздуми.

Кому сподобається гра П'ять Гладій?

Настільна гра П'ять гільдій (П'ять каст) - комплексна євростратегії зі східним колоритом. На відміну від більшості інших ігор видавництва Days of Wonder, орієнтованих на сімейну аудиторію, П'ять гільдій - настільна гра, в якій Вам доведеться аналізувати ситуацію і намагатися вибрати оптимальний варіант ходу з безлічі доступних, і не зависати при цьому на півгодини з калькулятором :) В настільній грі Five Tribes гравці приймають безліч рішень, багато з яких - тільки в свій хід. Вам належить планувати свій хід заздалегідь, і при цьому постійно стежити за змінами на ігровому полі, які можуть відкрити нові можливості. Що стосується оформлення та якості компонентів, то ця складова залишилася на традиційно для Days of Wonder високому рівні.

Де купити гру П'ять Каст (Lord of Boards)?

Настільну гру П'ять каст (Lord of Boards) купити в Києві і Україні легко і швидко в магазині Ігродол. Замовити гру П'ять Племен з доставкою можна:

  • за телефонами: (050) 209-08-08, (097) 643-82-73; (063) 469 58 78
  • на сайті: кнопка "Купити"; потім відкрити Корзину і оформити Ваше замовлення.

Ви також можете купити гру Five Tribes українською на Подолі в нашому магазині за адресою Григорія Сковороди 5а (М. "Контрактова Площа").

Характеристики
Тип гри євростратегія, збір сетів, ставки
Вік 12+
Кількість гравців 2-4
Тривалість гри 45+
Мова українська, мовонезалежна

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Настільна гра Five Tribes (п'ять Каст) - відеоогляд


Теги: , Стратегические, Английский, 12-99, 2-6, Обычная (30-90),