пн-пт 12.00-19.30 (середа - до 18.00), сб 10.00-14.00
Five Tribes (п'ять каст)

Five Tribes (п'ять каст)

  • Виробник: Days of Wonder
  • Код товару: Five Tribes (Пять каст)
  • Бонусні бали: 51
  • Наявність: Немає в наявності
1690 грн.
Ціна в бонусних балах: 1690

Настільна гра Five Tribes (п'ять каст) - євростратегії для досвідчених гравців.

Заглянемо всередину?

У красивій коробці з грою ви знайдете тридцять карток регіонів, чотири комплекти верблюдів і міток ходу, дев'яносто дерев'яних міплов п'яти кольорів, дюжину фішок пальм, десять фішок палаців, 22 карти джинів, 54 карти ресурсів 96 жетонів золотих монет, планшет для обліку переможних очок, п'ять пам'яток, трек черговості здійснення ставок, трек черговості ходу і правила гри на англійській мові.

У чому суть гри?

З красиво і стильно оформленої в дусі казок «1000 і 1 ночі» настільною грою Five Tribes ми вирушимо на схід. Багатство і різноманітність ігрових компонентів подарують гравцям можливість неодноразово поекспериментувати зі стратегією і тактикою на гру - безліч варіантів стартового розташування і можливість отримувати переможні очки різними способами забезпечують ігрове різноманітність.

У грі Five Tribes кожен гравець є мандрівником, що відправився в легендарне місто-держава Нагано. Гравці будуть плести інтриги, викликати древніх Джинів і боротися за вплив в султанаті. В кінці гри гравець з найбільшою кількістю переможних очок переможе і буде проголошений Великим Султаном.

Створюємо ігрове поле

Для початку випадковим чином викладаємо тридцять квадратних тайлів нашого Султанату у вигляді прямокутника 5х6 тайлів. Різні типи тайлів - це різні регіони Султанату, які дають можливість здійснювати різні дії.

Потім, знову таки, випадковим чином розставляємо на регіони міплов - по три міпла на кожному. Міпли в грі відносяться до одного з п'яти видів і відрізняються за кольором. Власне п'ять типів міплов і є ті самі п'ять Tribes, що дали назву грі. Найпоширеніший переклад - «П'ять Племен» не зовсім коректний, тому що в грі це - мудреці (білі міпли), візири (жовті), торговці (зелені), будівельники (сині) і ассасини (червоні). Плем'я візирів або плем'я будівельників - погодьтеся, не зовсім природне утворення, тому коректніше розділяти міплов нема на племена, а на гільдії або касти.

Перетасовував колоду карт ресурсів і рабів, викладаємо дев'ять карт у відкриту біля ігрового поля. Колоду Джинів також перетасовував і три карти викладаємо в відкриту. І не забуваємо роздати кожному гравцеві по 50 золотих монет. Кожна монета - одне переможне очко в кінці гри.

Підготовка завершена тепер можна грати.

На перший другий - розрахуйся!

Черговість ходу в кожному раунді визначається за допомогою ставок.

У грі є трек ставок з позиціями - 18, 12, 8, 5, 3, 1, 0, 0, 0

Щоб гарантовано ходити першим - доведеться розщедритися на 18 монет. Однак, варто це робити тільки у виняткових випадках - не забуваємо що монетки це переможні очки. Якщо один гравець вирішив заощадити і поставив нульову ставку, то інший гравець, також робить нульову ставку, зрушує першого в кінець черги - тобто другий зробив таку ставку буде ходити раніше ніж перший. Якщо зайняті всі три нульові позиції, далі зрушувати вже не можна і четвертому гравцеві обов'язково доведеться викласти одну монету.

Структура ходу досить проста, але за рахунок можливості збирати переможні очки (ПО) безліччю різних способів, в першій грі не уникнути постійних заглядань в пам'ятку:)

Вирушаємо в путь!

Перша дія гравця - вибрати один тайл і забрати з нього всіх міплов собі в руку. Цей регіон вважається стартовим і від нього гравець переміщається від одного регіону до іншого (від поточного до суміжного), залишаючи в кожному по міплу. Обмежень при русі три:

- сусіднім вважається регіон дотичний будь-якою стороною (по діагоналі ходити не можна);

- повертатися на пройдений регіон можна, але не можна закінчити рух на стартовому;

- на фінальному регіоні обов'язково повинен бути міпл такого ж кольору, як і останній міпл у вас в руці, якого ви на цей фінальний регіон виставляєте.

Коли ви виставили останнього міпла на фінальний регіон, ви забираєте з нього собі в руку всіх міплов такого ж кольору як і ваш останній міпл. Таким чином у вас в руці будемо мінімум два міпла (пам'ятаєте про третій правилі руху-на фінальному регіоні обов'язково повинен бути міпл такого ж кольору як і ваш останній міпл). Якщо в результаті цієї дії на фінальному регіоні міплов не залишилося (вони всі були одного кольору і опинилися у вас в руці), ви відразу ж захоплюєте цей фінальний регіон, виставляючи на ньому фішку верблюда. При фінальному підрахунку такої регіон принесе вам стільки ПО, скільки вказано на синьому або червоному колі).

Дія міплов

Залежно від того, міплов який гільдії ви взяли в руку з фінального регіону, відбувається наступне:

- Візири (жовті міпли) - виставляєте їх перед собою. В кінці гри вони принесуть вам ПО - по одному очку за кожного Візира плюс 10 ПО за кожного гравця, у якого Візирів менше, ніж у вас;

- Мудреці (білі) - виставляєте перед собою. В ході гри їх можна буде обміняти на різні бонуси, а що залишилися в кінці гри принесуть по 2 ПО за кожного Мудреца;

- Торговці (зелені) допоможуть набрати вам ресурси - скидаєте міплов в мішок і берете собі стільки карт ресурсів/рабів, скільки міплов скинули;

- Будівельники (сині) оперативно за гроші відбудовують сусідні регіони з синіми гуртками. Вважаємо скільки регіонів з синім кружком є ??навколо вашого фінального (сам фінальний регіон, якщо на ньому є синій кружок, також враховується) потім множимо це число на кількість міплов у вас в руці. Скільки в результаті вийшло - стільки золота ви отримуєте. Самих будівельників - утилізуємо в мішок. При бажанні, перед множенням, ви можете скинути будь-яку кількість карт рабів і додати їх до кількості ваших міплов;

- Ассасіни (червоні) - можуть вбити будь-якого міпла - або лежачого перед іншим гравцем Візира або Мудреца або міпла на ігровому полі. На ігровому полі відстань від фінального регіону до жертви не може перевищувати кількість червоних міплов у вас в руці. Щоб збільшити відстань - скиньте відповідну кількість карт рабів. Якщо, в результаті вбивства міпла на ігровому полі, звільнився ще один регіон - ви його захоплюєте, виставляючи верблюда. Таким чином за допомогою ассасинов, можна за один хід захопити відразу два регіону.

Тайли різні потрібні, тайли різні важливі

Тепер здійснюємо дію фінального регіону. Різні типи регіонів дають можливість здійснювати різні дії.

Обов'язкові дії:

- Оазис . Поставте одну фішку пальми на цей регіон. На тайлі може бути скільки завгодно пальм і за кожну ви отримаєте 3 ПО.

- Поселення . Поставте одну фішку палацу на цей регіон. На тайлі може бути скільки завгодно палаців і за кожен палац на своєму тайлі отримуєте 5 ПО.

Необов'язкові дії виконуємо за бажанням:

- Малий ринок : платимо три монети і беремо одну карту ресурсів;

- Великий ринок : платимо 6 монет і беремо дві карти ресурсів;

- Святе Місць про: заплатите або двох Мудреців, або одного Мудреца і одного Раба, щоб взяти будь-якого з відкритих в даний момент Джинів на ваш вибір.

Джини не тільки принесуть своєму господареві ПО в кінці гри, але і володіють могутніми унікальними здібностями.

Торгівля

Після завершення дії вашого фінального регіону, вам доступно необов'язкове дію торгівлі: при бажанні, ви можете скинути набір (або відразу кілька наборів) карт ресурсів і отримати за них гроші.

Хитрість в тому, що в продаваний набір може входити будь-яку кількість карт (від однієї до дев'яти), але все ресурси в одному наборі повинні бути різні. Чим більше карт в наборі - тим більше грошей ви отримаєте. За одну карту покладається одна монета, за дві карти різних ресурсів - три монети, три карти - це вже сім монет, і т.д. вартість збільшується аж до 60 монет за набір з дев'яти різних карт ресурсів.

Так ось з торгівлею ситуація наступна - в кінці гри карти ресурсів принесуть вам ПО по тій же самій формулі. Тобто ви нічого не втратите, якщо торгувати не будете. Тому під час дії торгівля має сенс продавати їх або, якщо ви вже назбирали максимальний набір карт, або, якщо вам терміново потрібні гроші для того щоб гарантовано перебити ставку за право першого ходу в наступному раунді. В іншому випадку продавати їх не раціонально - адже з часом ви зможете назбирати більше ресурсів і отримати більше ПО.

Схід справа тонка ...

Ну що, складно?

На перший погляд - багато букв і правил, але насправді все просто: визначили черговість ходу, взяли міплов, перемістилися, виконали дію міплов, виконали дію регіону, при бажанні продали ресурси. Ось і весь хід.

Так що - все просто?

Якби все було зовсім вже просто, ми б не стали так докладно описувати багато нюансів :) Характерна особливість гри - безліч способів отримувати ПО. І вибрати найкращу тактику на на хід - завдання далеко не тривіальна. Додаткова складність - будь-яка дія одного гравця може кардинально змінити ситуацію на ігровому полі, тому прорахувати свій хід заздалегідь виходить далеко не завжди. Це, а також багатство вибору, можуть призводити до тривалих затримок на обдумування свого ходу. Щоб скоротити даунтайм, якщо у вашій компанії це стане критичним, рекомендуємо скористатися таймером, що обмежує час на роздуми.

Кому сподобається гра?

Настільна гра Five Tribes (п'ять каст, П'ять гільдій, П'ять племен) - комплексна євростратегії зі східним колоритом. На відміну від більшості інших ігор видавництва Days of Wonder , орієнтованих на сімейну аудиторію, Five Tribes - гра , розрахована на вже досвідчених гравців.

Вам доведеться аналізувати ситуацію і намагатися вибрати оптимальний варіант ходу з безлічі доступних, які не зависаючи при цьому на півгодини з калькулятором :) У грі Five Tribes гравці приймають безліч рішень, багато з яких - тільки в свій хід. Вам належить планувати свій хід заздалегідь, і при цьому постійно стежити за змінами на ігровому полі, які можуть відкрити нові можливості. Що стосується оформлення та якості компонентів, то ця складова залишилася на традиційно для Days of Wonder високому рівні.

Відмінна настолко для досвідчених гравців.

Купити настільну гру Five Tribes (п'ять каст) в Києві і з доставкою по Україні легко і швидко в магазині :

- за телефонами: (050) 209-08-08, (097) 643-82-73;

- на сайті: кнопка "В кошик"; потім відкрити Корзину і оформити Ваше замовлення.

Характеристики
Тип гри євростратегія
Вік 13+
Кількість гравців 2-4
Тривалість гри 45+
Мова англійська, мовонезалежна

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Теги: , Стратегические, Английский, 12-99, 2-6, Обычная (30-90),