Сталева Арена. Бої роботів по Щоп'ятниці
- Виробник: GaGa Games
- Код товару: Стальная Арена. Бои Роботов по Пятницам
- Бонусні бали: 21
- Наявність: Немає в наявності
Ціна в бонусних балах: 695
Настільна гра Сталева Арена. Бої роботів по Щоп'ятниці - весела і азартна тактична гра. Сталева Арена. Бої роботів по Щоп'ятниці - гра , в якій від 2-до 4 гравців, взявши під своє управління залізного гладіатора, зійдуться в битві на Сталевий Арені!
Заглянемо всередину?
У коробці з грою ви знайдете все необхідне для захоплюючого бою роботів - чотири жетона і чотири планшета роботів; 16 тайлів 1-го покоління, 30 тайлів 2-го покоління, 30 тайлів 30-го покоління, 40 жетонів перегріву і правила гри.
Розмір коробки : 25 x 25 x 4.5 см.
У чому суть гри?
У грі Сталева Арена. Бої роботів по п'ятницях кожен гравець бере під своє управління робота і виводить його на Арену, щоб здобути перемогу в лихий і безкомпромісній сутичці.
Мета гри назбирати до кінця партії якомога більше трофеїв . Трофей - це модуль іншого робота, який вам вдалося відстрелити. Тому суть гри проста - роботи рухаються по арені, намагаючись завдати якомога більших збитків роботам суперників, а самим навпаки - не підставитися під постріл.
На старті всі залізні гладіатори мають однакові тактико-технічні характеристики і відрізняються тільки оформленням центрального модуля. Тому вибирайте центральний модуль і відповідний йому жетон робота скоріше і отримуйте чотири шестигранних модуля першого покоління. Модулі першого покоління також у всіх однакові - простеньке зброю, лицьова броня, движок, а також вісь, що дозволяє роботу повертатися.
З модулів другого покоління збираємо ігрове поле.
Поле формуємо на столі в довільній, але наближеною до кола формі, викладаючи шестигранники модулів сорочкою вгору: гравцям видно, до якого типу належить той чи інший модуль - бойовий, захисний, руху або поворотний - але що саме ховається з лицьового боку - залишається невідомим .
Ігровий процес досить простий - хід гравця складається з активної фази і фази завершення ходу.
У активну фазу можна зробити одне з двох - або активувати один з модулів робота, або охолодити всі модулі. Одного разу активоване модуль, перегрівається і може бути використаний в наступний раз тільки після того як ви його охолодіть. Тому час від часу вашому підопічному належить охолоджуватися, фактично пропускаючи хід.
Переміщаючись по ігровому полю, гравці не тільки намагаються стріляти і захищатися, але і підбирають на самій арені нові модулі, пристроюючи їх до свого роботу. Тому, продумуючи свій хід, звертаємо увагу - чого вашому роботу зараз потрібно розвивати? Піти підняти якусь зброю, щоб наносити більше шкоди або краще подбати про новому движку, щоб швидше рухатися по арені?
У фазі завершення ходу, приєднуємо до центрального модулю свого робота, модуль з ігрового поля, на якому стоїть ваш робот, а на місце, звідки ви пішли - викладаємо новий тайл з стопочки модулів третього покоління. Також в цій фазі вам доведеться розлучитися з якимись зі своїх модулів, якщо ви отримали шкоди більший, ніж могла відбити ваша броня. А модулі з функцією «Автоохлажденіе» - автоматично охолоджуються. Нагадаємо - всі модулі, які були задіяні і не володіють такою корисною функцією як «Автоохлажденіе» - залишаються перегрітими і марними, поки ви не зможете вибрати зручний момент в сутичці і охолодити їх.
Крім Автоохлажденія , модулі можуть мати такі властивості:
Швидкісний - фактично дає вам додаткову дію - після використання швидкісного модуля ви можете задіяти ще один будь-який модуль. Швидкісні модулі можна «Комбо», запускаючи за один хід ланцюжок з трьох-чотирьох і більше швидкісних модулів. Наприклад, розвернутися, походити, стрельнути і ще раз походити, ведучи свого робота з лінії вогню.
Одноразовий - після використання такого модуля, він скидається.
Реакція - можна активувати будь-яку кількість таких модулів в будь-який момент свого або чужого ходу.
Хитрощі битви
Якщо ви підібрали на арені якийсь модуль, ви пристроювати його до свого підопічного сорочкою верх. Самі ви, звичайно, можете заглянути - що ж за корисну чортівня ви підібрали, а ось для інших це залишиться таємницею аж до першого використання вашої знахідки.
Навіть якщо у вас немає зброї, ви все одно можете зробити іншому гравцеві боляче - пересуваючись на тайл, на якому знаходиться робот суперника, ви штовхаєте його в напрямку свого руху. Таким способом навіть будучи беззбройним, можна штовхнути противника в пастку або підставити під вогонь іншого гравця. До речі, деякий зброю також володіє «штовхальних» ефектом.
І коли вже мова зайшла про зброю, трохи про те, які різновиди шкоди можуть завдавати різні пукалки. Найпростіше - прямий постріл - вражає одну мету на лінії вогню. Зброєю з навісним пострілом можна завдати шкоди мети на лінії вогню, в тому числі, що знаходиться за перешкодою. Променем можна накривати всі цілі на лінії вогню. Фактично зброю, що стріляє променем - найбільш руйнівний і рятуватися від нього можна або постійним маневруванням, або, дочекавшись поки воно перегріється, зібратися всім разом і надавати гравцеві з такою гарматою хороших стусанів :) Плющ - відмінна зброя ближнього бою, з його допомогою можна гарненько поплющіть невдалого супротивника, підставивши під удар.
Навіть на самому початку гри, поки ви ще не обзавелися різними корисними модулями другого і третього поколінь, ви вже можете починати використовувати комбо, адже ваш центральний модуль може не тільки ходити, крутиться і атакувати в ближньому бою, але також володіє такими двома корисними властивостями як Автоохлажденіе і Швидкісний, а значить, ви не витрачаєте хід на його охолодження і можете після нього активувати ще один модуль. Ну а коли підберете на арені більше корисного спорядження, ваші ланцюжка дій стануть цікавішими.
Максимум ваш робот може мати 12 модулів, не рахуючи центрального. А якщо вам нанесли такої шкоди, що у вас залишилося менше шести модулів - ваш робот входить в режим екстремальної активності - перевертаєте центральний модуль на сторону "B" і тепер вам тимчасово доступно більше корисних функцій - ходити можна далі, крутиться - краще, і броня кругова включається. Як тільки відновите запас модулів до шести - робот знову повернеться до звичайного режиму.
Гра закінчується в одному з трьох випадків:
- повністю знищений один з роботів;
- один з гравців зібрав 10 трофеїв;
- повністю закінчилася стопка з модулями третього рівня, якими ви поповнювали арену.
Якщо це сталося - вважаєте трофеї. У кого більше - той і переміг.
Також передбачений командний режим гри - два на два.
Кому пнравітся гра?
Настільна гра Сталева Арена. Бої роботів по Щоп'ятниці - атмосферна тактична боївка, в якій можна і просто весело лупасіть один одного підвернувся під руку зброєю, і - плануючи свої дії і оцінюючи можливості суперників - вивести гру на більш зважений рівень прийняття рішень.
Купити настільну гру Сталева Арена. Бої роботів по Щоп'ятниці і з доставкою по Україні легко і швидко в магазині Ігродол:
- за телефонами: (050) 209-08-08, (097) 643-82-73;
- на сайті: кнопка "Купити"; потім відкрити Корзину і оформити Ваше замовлення.
Характеристики | |
Тип гри | тактика |
Вік | 8+ |
Кількість гравців | 2-4 |
Тривалість гри | 30+ |
Мова | рос. |
Теги: , Военные, Фантастические, Русский, 12-99, 8-11, школьникам, 2-6, Обычная (30-90),