Жах Аркхем. Король в жовтому
- Виробник: Мир Хобби
- Код товару: Ужас Аркхэма. Король в желтом
- Бонусні бали: 20
- Наявність: Немає в наявності
Ціна в бонусних балах: 678
Настільна гра Жах Аркхем. Король в жовтому - це доповнення! Для гри вам знадобиться базова настільна гра Жах Аркхема
Заглянемо всередину?
Коробка з доповненням містить десять жетонів Жовтих Знаків, три жетона бунтів, 76 карт сищиків (19 простих речей, 22 унікальних речей, 15 заклинань, 13 безумців, 7 магічних ефектів), 90 карт Древніх (36 карт локацій Аркхем, 24 карти врат, 27 карт Міфів, три карти актів), Лист Вісника і правила доповнення.
У чому суть гри?
У Аркхем починаються покази сумно знаменитого спектаклю «Король в жовтому». Ця п'єса має таємничої здатністю гасили розум при її читанні і перегляді. Але хто повірить в таку абсурдну ідею? Сищикам належить розкрити істину, приховану за лаштунками «Короля в жовтому», і зупинити темні сили, які можуть прокинутися.
Доповнення дає можливість розіграти три варіанти гри: «Гастрольна постановка», «Місцева постановка» і «Вісник».
Гастрольна постановка - «Король в жовтому» прибув в Аркхем в рамках гастрольного туру та незабаром відправиться далі. Дивні події, що оточують п'єсу, займуть більшу частину часу сищиків.
Місцева постановка - п'єса стає частиною повсякденного життя міста. Хоча її постановка продовжує йти в театрі, вона не є центральною темою історії.
Вісник - в цьому варіанті з'являється Король в жовтому - могутнє і злісна істота, прокладає шлях Стародавньому. При цьому складність гри підвищується.
У доповненні присутні три нових типи карт: карти безумців, карти магічних ефектів і карти актів. Також для підвищення складності для варіанту гри «Вісник» використовується лист Вісника, жетони Жовтих Знаків і жетони бунтів.
Карти актів викладаються в окрему міні-колоду: верхня - «Акт I», потім - «Акт II» і нижня карта цієї колоди - «Акт III». Всякий раз коли розігрується одна з шести карт Міфу «Починається наступний акт!», В гру вступає верхня карта колоди актів. На картах першого і другого актів зазначено як сищики можуть перешкодити їх входженню в гру. Якщо ж в гру входить карта третього акту, це означає, що в Аркхем починається масштабне дійство «Король в жовтому», яке зводить городян з розуму і призводить до програшу сищиків.
Карти магічних ефектів кладуться поруч з іншими особливими картами сищиків. Це тривалі магічні ефекти, викликані певними заклинаннями. Ці карти не рахуються речами і зазвичай скидаються, якщо викликало їх заклинання оновлено або втрачено, але в бою вони займають руки, як речі і заклинання.
Карти безумці в представляють видних громадян Аркхем, що зійшли з розуму після перегляду «Короля в жетлом». Карта божевільного входить в гру, коли на трек жаху кладеться Жовтий Знак. Після того як карта божевільного введена в гру, вона відразу ж виробляє глобальний ефект. Позбутися від неї неможливо. Наприклад, при введенні в гру карти Олівера Томаса, необхідну кількість доказів для запечатування врат збільшується на одну.
Органайзер
Для зручного сортування і зберігання карт різного типу і інших ігрових елементів ви можете придбати зручний органайзер для настільної гри Жах Аркхем , куди помістяться всі компоненти базової гри і всіх доповнень, за винятком ігрових полів великих доповнень
Кому сподобається гра?
Жах Аркхем. Король в жовтому - доповнення до гри, яке подарує нові жахливі і захоплюючі враження любителям Жаху Аркхем.
Купити настільну гру Жах Аркхем. Король в жовтому в Києві і з доставкою по Україні легко і швидко в магазині Ыгродол:
- за телефонами: (050) 209-08-08, (097) 643-82-73;
- на сайті: кнопка "Купити"; потім відкрити Корзину і оформити Ваше замовлення.
Характеристики | |
Тип гри | доповнення до гри |
Вік | 12+ |
Кількість гравців | 1-8 |
Тривалість гри | 120+ |
Мова | рос. |
Теги: , Приключенческие, Фантастические, Кооперативные, Русский, 12-99, 2-6, 6 и больше, Долгая (от 90),