Каркассон: Граф, король і культ (Доповнення 6)
- Виробник: Мир Хобби
- Код товару: Каркассон: Граф, король и культ
- Бонусні бали: 12
- Наявність: Попереднє замовлення
Ціна в бонусних балах: 395
Доповнення Каркассон: Граф, король і культ
Каркассон Граф, король і культ - шосте доповнення до настільної гри Каркассон
Доповнення Граф, король і культ додає в гру не тільки нові тайли місцевості, а й нові можливості, які урізноманітнюють улюблену гру - ви зможете починати гру з прокладання русла річки або зі зведення фортеці Каркассон (в якій оселиться граф), Король і Розбійник допоможуть гравцеві, який побудував найбільший місто або проклав найдовшу дорогу, а ще тихе відлюдництво в монастирі можуть здорово зіпсувати єретики на сусідньому капищі!
Заглянемо всередину?
У коробці з доповненням ви знайдете:
- 2 двосторонніх планшета фортеці Каркассон
- фішку графа
- 5 нових квадратів місцевості
- 5 квадратів з капищем
- 12 нових квадратів з річкою
- квадрат короля
- 2 жетона короля
- Квадрат лицаря-розбійника
- 2 жетона лицаря-розбійника
- Правила гри
Розмір коробки
190x137x64 мм
Каркассон: Граф, король і культ - огляд доповнення
У новому доповненні зібрано відразу декілька цікавих можливостей для того, щоб зробити улюблену гру більш насиченою.
По-перше, за бажанням ви можете замість стартового тайла розіграти на початку партії річкові тайли з доповнення "Річка 2" (їх, до речі, можна змішати з тайлами з доповнення "Річка", якщо вони у вас є).
По-друге, також за бажанням, альтернативою стартовому тайлу може послужити планшет Фортеці. У фортецю ви ставите нейтральну фішку графа, а також, при дотриманні певних умов, у свій хід гравець зможе виставити в фортеці свого міпла - в один з чотирьох кварталів. Міпли, яких ви збираєте в фортеці - це ваш "десант". В ході гри, ви можете перенести своїх міплів, що зачаїлись у фортеці на об'єкт, який був завершений, щоб вирішити питання приналежності цього об'єкта на свою користь.
По-третє, на землях Каркассона розгорнеться боротьба за володіння жетонами Короля і Розбійника. Як тільки один з гравців завершує будівництво міста - він отримує собі жетон короля. Якщо інший гравець будує місто більшого розміру - жетон короля переходить до нього. І так далі. А в кінці гри володар королівського жетона отримає по 1 очку за кожне завершене місто. Отримання жетона Розбійника і нарахування очок його власникові відбувається аналогічним чином - лише за дороги.
І, по-четверте, в цьому доповненні вам зустрінуться капища, в яких будуть селитися єретики. Принцип розміщення міпла на капищі й отримання очок за його будівництво є аналогічним до монастирів. Але є два важливих моменти - біля монастиря може бути не більше одного капища (і навпаки: біля капища - не більше одного монастиря), і якщо така ситуація відбувається - монастир і капище сусідять - то переможні бали отримає тільки той гравець, який першим завершить будівництво одного з цих об'єктів.
Де купити гру Каркассон: Граф, король і культ?
Шосте доповнення до гри Каркассон - Граф, король і культ купити в Києві і Україні легко і швидко в магазині Ігродол. Замовити carcassonne Count, King & Robber російською з доставкою можна:
- за телефонами: (050) 209-08-08, (097) 643-82-73; (063) 469 58 78
- на сайті: кнопка "Купити"; потім відкрити Корзину і оформити Ваше замовлення.
Ви також можете купити доповнення Граф, король і культ на Подолі в нашому магазині за адресою Григорія Сковороди 5а (М. "Контрактова Площа").
Характеристики | |
Тип гри | доповнення до гри |
Вік | 7+ |
Кількість гравців | 2-6 |
Тривалість гри | 40+ |
Мова | рос. мовонезалежна |