Настільна гра Цивілізація: Мудрість і війна - друге доповнення до культової стратегії Цивілізація Сіда Мейера .
Доповнення Цивілізація: Мудрість і війна дасть вам можливість зіграти за шість нових цівіліацій - ацтеків, англійців, французів, японців, монголів і зулусів, а також вводить доктрини, які дозволять удосконалити обраний гравцем політичний лад і використовувати нові стратегії розвитку. Нові карти загонів покращують тактичну складову битв, а деякі інші нововведення зроблять космічну гонку перспективним способом досягнення перемоги.
Заглянемо всередину?
У коробці з грою ви знайдете все необхідне для захоплюючої гри - шість листів цивілізацій, шість домашніх ділянок карти, шість дисків торгівлі, шість дисків економіки, шість пластикових стрижнів, шість нейтральних ділянок карти, п'ять маркерів хатин, п'ять маркерів сіл, шість маркерів чудес, шість маркерів рівня культури, два маркера реліктів, п'ять маркерів міст-держав, п'ять маркерів верфей, сім маркерів ВИРОБНИЧЕ планів, 94 малі картки, 55 квадратних карток, накладка на ринковий планшет, а також правила доповнення.
Розмір коробки: 255х255х62 мм
Розмір карт: 41х63 мм, 70x70 мм
Нові Властивості Цивілізацій
Ацтеки
У ацтеків немає додаткових переваг на початку партії, за винятком початкової технології. На домашньому ділянці карти ацтеків для розміщення столиці доступні тільки три варіанти, так як один з чотирьох центральних квадратів на домашньому ділянці карти - водний.
Англійці
У англійців немає додаткових переваг на початку партії, за винятком початкової технології.
Французи
Французи починають гру з однією додатковою доктриною, а їх межа доктрин збільшений на 1.
Японці
Японці починають гру з феодалізмом замість звичайного деспотизму. Завдяки знанню «Лицарства» їх кавалерія починає гру з 2-го рангу
Монголи
Монголи починають гру з двома додатковими кавалерійськими загонами. Завдяки знанню «Верхової їзди» похідна швидкість монголів дорівнює 3.
Зулуси
Зулуси починають гру з двома додатковими артилерійськими загонами.
Нова дія в місті
При грі з доповненням Мудрість і Війна всім гравцям доступно нове, четверте дію в місті - Почати виробничий план . Вибравши цю дію, гравець розміщує в місті маркер виробничого плану. Більше одного такого маркера в місті знаходитися не може. Маркер виробничого плану залишається в місті до тих пір, поки місто не зруйнований або поки його потужності не будуть використані, щоб створити фішку або загін або спорудити будівлю або чудо.
Битва
Нові картки загонів з цього доповнення повністю замінюють картки з базової гри і розширюють тактичну складову битв.
Тепер у кожного загону є показники сили та здоров'я . Сила вказує, скільки ран завдає загін при атаці. Здоров'я - кількість ран, яке має отримати загін, щоб загинути. Будь загін, який отримав рани в кількості, що дорівнює його значенням здоров'я, негайно гине.
Загони не можуть атакувати на існуючому фронті, якщо на ньому вже вступили в бій два загони. Якщо на кожному з фронтів вже є по загону по обидва боки, то гравець повинен відкрити новий фронт.
Після того як всі загони з обох сторін викладені на стіл, битва завершена. Перед тим як з тих, що вижили загонів будуть зняті всі жетони ран, кожен гравець підсумовує значення здоров'я всіх своїх вижили загонів. З цих значень гравець
віднімає загальна кількість ран, отриманих його вижили загонами, і додає значення свого бойового бонусу, якщо він є. Гравець з найбільшою сумою перемагає. У разі рівного розподілу результатів битву виграє жертва нападу.
Доктрини
Доктрини розширюють роль уряду і пропонують додаткові стратегії для розвитку цивілізації. Кожен гравець починає гру з одним набором з чотирьох різних карток доктрин. Вони доступні з самого початку гри (не
потрібно вивчати ніякі технології, щоб їх використовувати), але ви не отримаєте перевагу від тієї чи іншої доктрини, поки її не приймете.
Релікти
На двох нових нейтральних ділянках карти є особливі квадрати з реліктами - стародавніми руїнами або загубленими містами. Відкривши таку ділянку, покладіть на квадрат з реліктом відповідний маркер.
Поки маркер реликта залишається на квадраті, його не можна забудувати або змінити будь-якими способами (наприклад, «збезлісення»). Крім того, поруч з маркером реликта не можна заснувати місто, а скаути (навіть при прийнятій доктрині
«Пацифізм») не можуть зайти на квадрат з маркером реликта без армійського супроводу.
Гравець, чия армія (армії) зупиняється на квадраті з маркером реликта, прибирає з карти цей маркер і отримує разовий бонус.
Міста-держави
Міста-держави - нові знахідки для хатин і сіл. Кожен хід вони дають додаткові переваги контролює їх цивілізації.
Правила доповнення Цивілізація: Мудрість і війна
Купити настільну гру Цивілізація: Мудрість і війна в Києві і з доставкою по Україні легко і швидко в магазині Ігродол:
- за телефонами: (050) 209-08-08, (097) 643-82-73;
- на сайті: кнопка "Купити"; потім відкрити Корзину і оформити Ваше замовлення.