пн-пт 11.00-20.00, сб-нд 11.00-18.00
Відьми (Плоский Мир)

Відьми (Плоский Мир)

  • Виробник: Звезда
  • Код товару: Ведьмы (Плоский Мир)
  • Наявність: Немає в наявності
0 грн.

Настільна гра Відьми (The Witches: A Discworld Game) - атмосферний, кубікометательное кооперативне дійство за мотивами циклу творів Террі Пратчета «Плоский світ». Відьми - гра від Мартіна Уоллеса, творця культової настільної гри Плоский Мир: Анк Морпорк.

Заглянемо всередину?

У коробці з грою зберігається велика і красиво оформлене ігрове поле, яке представляє собою різні локації королівства Ланкре, 55 ігрових карток, 90 ігрових жетонів (30 жетонів простих проблем і 17 жетонів проблем складних, 4 чотири жетона особливих здібностей персонажів, 16 жетонів «хихикання», 12 жетонів кризи і 12 жетонів «Чорної Алісса»), чотири карти відьом-учениць, чотири дерев'яні фішки, 4 спеціальних ігрових кубика, пам'ятка і правила гри російською мовою.

У чому суть гри?

У грі Відьми гравці приміряють на себе ролі відьом-учениць і відправляються в Ланкре відточувати свою майстерність, за допомогою кубиків і різних хитрощів вирішуючи проблеми людей.



Для початку вибираємо собі одного з чотирьох персонажів-відьом. Кожна відьма має особливу здатність, яка може допомогти в грі. Втім, відмінності між персонажами мінімальні і вирішального впливу на стиль гри за того чи іншого персонажа не мають.



На частині локацій розміщуємо жетони простих і складних проблем. Зелені жетони простих проблем викладаються лицьовою стороною вгору, а складні - фіолетові - жетони на початку гри лежать вгору сорочкою і відкриваються безпосередньо тоді, коли гравець вирішив з даною проблемою розібратися.



Також на поле є спеціальне місце, де ми будемо зберігати решті запас жетонів проблем. Вирішувати всі ці проблеми треба буде за допомогою кубиків і ігрових карт. Карти в грі виконують кілька функцій. Так, на початку гри кожен бере собі в руку по три карти - вони можуть стати в нагоді в рішенні проблем.


Структура ходу:

Тягнемо карту з колоди. Назва місцевості внизу карти вказує, куди потрібно викласти новий жетон проблеми з нашого запасу. Якщо зазначена локація ще вільна від жетонів, цим все і обмежується. Якщо ж локація вже зайнята іншою проблемою, то викладаємо на неї жетон кризи (ускладнює вирішення проблеми) і тягнемо наступну карту, щоб все таки дізнатися - де ж розмістити нову проблему.



Далі можемо пересувати свою фішку. Пішки гравець може подолати відстань до сусідньої локації або наступної за нею. Втім, можна зіграти картку з символом польоту на мітлі і переміститися на будь-яку відстань. Зупинилися на локації з проблемою? Намагаємося її вирішити. На жетонах проблем зазначено назву (різні хвороби та інші напасті), рівень складності, а також обіцяну винагороду - скільки переможних очок запише гравець в свій актив у разі вдалого результату.



Як же вирішуються проблеми в грі «Відьми»? За допомогою кубиків, яких в грі є чотири штуки. Наприклад, щоб вирішити проблему складністю в 9 одиниць, потрібно викинути на кубиках дев'ять або більше. Спочатку кидаємо два кубика, потім за бажанням можна або відразу кинути ще два, або, якщо результат першого кидка дає нам мало шансів на позитивний результат, можна втекти в сусідню область. Також, після першого кидка кубиків, можна розіграти з руки карти, які можуть дати вам додатковий бонус.



Кожна друга вирішена проста проблема дає гравцеві постійний бонус +1 карта в руці (спочатку максимум - три карти, чим більше карт в руці - тим більше різних можливостей для вирішення проблем), а кожна друга вирішена складна проблема приносить +1 до результату кидка кубиків.



До речі про кубиках. Кубики в грі не прості, а золоті хіхіхішние - замість одиниці намальована хихикає пика, яка практично не одиниця, а нуль. І при цьому положенні кубика ви отримуєте жетон «хихикання». Жетон цей не так щоб сильно страшний, але якщо наберете їх занадто багато - отримуєте жетон «Чорної Алісса» (мінус одне переможне очко при фінальному підрахунку). Так що від жетонів хихикання має сенс періодично позбуватися.



Настільна гра «Відьми» - полукооператівная гра, в якій гравці носяться по Ланкрі, намагаючись вирішити якомога більше проблем, і можуть все разом програти, в разі якщо всі жетони кризи перекочували з резерву на ігрове поле або ж на поле в кінці ходу присутні три відкритих жетона ельфів, які втягують Ланкре в пучину хаосу.

Якщо ж жетони нових проблем закінчилися і жодне з програшних умов не настав, виграє гравець набрав найбільшу кількість переможних очок. Так що переможець у нас один, але щоб не програти, гравцям належить координувати свої дії і допомагати один одному позбавлятися від жетонів хихикання.

Кому сподобається гра?

Настільна гра «Відьми» - красива і атмосферна гра для сімейного дозвілля. Для дорослих досвідчених гравців вона, скоріше за все, здасться занадто простий, але відмінно підійде для гри батьків з дітьми 10-13 років.

Купити настільну гру Відьми ( The Witches: A Discworld Game ) в Києві і з доставкою по Україні легко і швидко в магазині Ігродол:

- за телефонами: (050) 209-08-08, (097) 643-82-73;

- на сайті: кнопка "Купити"; потім відкрити Корзину і оформити Ваше замовлення.

Характеристики
Тип гри кооперативна сімейна стратегія
Вік 13+
Кількість гравців 1-4
Тривалість гри 90
Мова рос.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Теги: , Стратегические, Фантастические, Юмористические, Кооперативные, Русский, 12-99, Семейные игры, 2-6, Обычная (30-90),