пн-пт 12.00-19.30 (середа - до 18.00), сб 10.00-14.00
Енергомережу. Росія

Енергомережу. Росія

  • Виробник: Мир Хобби
  • Код товару: Энергосеть. Россия
  • Наявність: Немає в наявності
0 грн.

Настільна гра енергомережі. Росія (Power Grid) - спеціальне російське видання захоплюючої економічної стратегії Фрідмана Фріза, в якій кожен може створити свою особисту енергетичну імперію і відчути себе Чубайсом! енергомережі. Росія - самостійна гра, в яку можна грати навіть, якщо у вас немає оригінальної гри енергомережі .

Заглянемо всередину?

У великій зеленій коробці ви знайдете велику двостороннє поле з товстого картону. Одна сторона поля являє собою карту Росії, на інший же стороні ви отримаєте можливість будувати енергомережу в Японії. Також до ваших послуг 132 дерев'яних будиночка (по 22 штуки кожного з шести кольорів); 84 фішки ресурсів (вугілля, мазут, вторсировина, уран); ігрові гроші Електро (купюри номіналом 1, 5, 10 і 50); шість карт-пам'яток; 42 карти електростанцій; карта третього етапу; спеціальна карта універсальної електростанції з номером «33 і 1/3»; таблиця поставок і правила гри російською мовою.

У чому суть гри?

Енергосеть.Россія - варіація на тему оригінальної настільної гри Енергосеть. Базовий принцип гри зберігся без змін. Вас чекають кілька годин захоплюючого і азартного процесу побудови своєї енергетичної імперії.

На початку гри у вашому розпорядженні певну кількість грошей, які вам належить витрачати на покупку станцій, сировини для цих станцій і підключення нових міст до вашої мережі. Основна складність - правильно розподілити ресурси (гроші) між цими витратними статтями. Мало сировини - станція не стане працювати, не підключили досить міст - частина виробленої енергії вилетить в трубу. Максимально вдалий розподіл витрат принесе в кінці раунду максимум прибутку.

У грі мало місця для випадковостей. А механіка гри дуже добре моделює реальні ринкові процеси. Так, наприклад, підвищений попит на який-небудь з видів сировини призводить до його автоматичного подорожчання і навпаки.

На відміну від багатьох ігор, в лінійці ігор енергомережі в кожній фазі відстає на даний момент гравець (гравець з найменшою мережею міст) має перевагу. Таким чином в грі зберігається баланс - лідер не відривається з кожним ходом все далі і далі. І одночасно моделюється ситуація, коли неповороткі монстри ринку тактично програють більш мобільним дрібним конкурентам.

Наприклад, в фазі покупки електростанцій, гравці набувають станції на аукціоні. При цьому, коли доходить черга до відстає на даний момент гравця - інші вже не можуть торгуватися і він гарантовано може купити станцію за стартовою ціною.

А в фазі закупівлі сировини, відстає на даний момент гравець першим виходить на ринок і має можливість купити паливо для своїх станцій за нижчими цінами.

Енегросеть.Россія відрізняється від оригінальної гри ( Енергосеть з картами США і Німеччини) деякими нюансами:

поле - карти Росії та Японії мають свої особливості і це буде впливати на вашу стратегію розвитку. Наприклад, на японській стороні у гравця є можливість будувати одночасно дві мережі).

особливості національного енергосбереженія і енергорозвитку - деякі відмінності в правилах і стартових установках. Наприклад, при грі на російській стороні у вас будуть відсутні станції працюють на вторсировину. І дійсно - ну кому це вторсировину в Росії треба? :)

спеціальна електростанція «Потоковий генератор» - універсальна станція, яка може працювати на всіх чотирьох видах ресурсів в будь-яких комбінаціях.

Важливо!

Гра закінчується, коли чиясь мережу складе певну кількість міст (в залежності від числа гравців). Але перемагає при цьому той, хто зможе в цьому раунді висвітлити найбільше міст - так що не поспішайте приєднувати до своєї мережі останнє місто, якщо не вистачає сировини для виробництва переможного кількості енергії! :)

Кому сподобається гра?

Настільна гра енергомережі. Росії (Power Grid) - відмінна економічна стратегія, яка добре підійде гравцям, які віддають перевагу планувати свої дії, а не покладатися на удачу. енергомережі. Росія - гра , яка має дуже великий потенціал реіграбельності - ви зможете розіграти не один десяток партій, пробуючи різні стратегії побудови своєї енергоімперії.

Характеристики
Тип гри экономічна стратегія
Вік 12+
Кількість гравців 2-6
Тривалість гри 90+
Мова рос.

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Теги: , Стратегические, Экономические, Русский, 12-99, 2-6, Долгая (от 90),