Сезони (Seasons, Времена года)
- Виробник: Crowd Games
- Код товару: Сезоны (Seasons, Времена года)
- Бонусні бали: 57
- Наявність: Попереднє замовлення
Ціна в бонусних балах: 1890
Настільна гра Сезони - захоплююча фентезійна карточно-Кубікова стратегія, російська локалізація настільної гри Seasons .
Сезони ( Seasons ) - гра, в якій гравцям доведеться зійтися в легендарному змаганні магів королівства Ксідо.
Найбільші чаклуни королівства Ксідо зібралися в самому серці Аргосского лісу, щоб взяти участь в легендарному змаганні, що триває 12 сезонів. Переможець цього трирічного поєдинку буде обраний новим архімагу королівства ...
Заглянемо всередину?
У коробці з грою ви знайдете все, що вам знадобиться для магічного змагання - ігрове поле зі шкалою років, таблицею кристалізації і колесом сезонів, 16 фішок гравців (по чотири фішки кожного кольору), чотири планшета гравців, лічильник кристалів, 20 великих шестигранних кубиків сезонів , 60 базових карт здібностей (кожна карта в двох примірниках), 40 ускладнених карт здібностей (також в двох примірниках), вісім жетонів архіву, 64 жетона енегріі чотирьох кольорів, фішка року і фішка сезону, а також правила гри.
Розмір коробки: 28,5 x 28,5 x 8 см
У чому суть гри?
Для перемоги в битві магів, вам треба отримати в ході гри якомога більше магічних кристалів.
Гра складається з двох фаз.
У першій фазі гравці за допомогою драфта набирають собі дев'ять карт сил, що визначають стратегію на гру.
Кожному гравцеві випадковим чином лунає по дев'ять карт сил. Після чого гравці вибирають собі по одній карті, а решта передають по колу. З тих, хто прийшов таким чином від сусіда карт гравці знову вибирають собі по одній - інші знову передають по колу. І так до тих пір, поки все не відберуть собі по дев'ять карт.
Свої дев'ять карт гравець поділяє на три стопки по три карти в кожній. Перші три карти він бере в руку, і зможе розіграти їх вже в перший рік змагання, а карти з двох інших стопок - добирає в руку на другий і третій рік змагання відповідно.
У другій, основній, фазі гравці будуть кидати кубики, відповідні поточному сезону і розігрувати відібрані раніше карти.
Кубики дозволяють гравцям добирати карти з колоди; можуть збільшувати число карт, які одночасно перебувають у вас в грі; приносять жетони енергії (води, землі, вогню або повітря), необхідні для розіграшу карт; дозволяють обмінювати жетони енергії на магічні кристали (кристали служать ресурсами для розіграшу деяких карт, а в кінці гри приносять переможні очки). Також кубик може безпосередньо принести вам жадані магічні кристали, а також прискорити хід гри. Можливостей багато - що саме отримати, залежить і від волі випадку і від вашого вибору.
А тепер трохи детальніше.
За що боремося?
В ході гри кожен гравець буде намагатися набрати якомога більше магічних кристалів - саме їх кількість і визначить найсильнішого мага. Кристали ви будете добувати різними способами:
- відповідно до значення випав на кубику,
- розігруючи певні карти з руки,
- обмінюючи жетони енергії на кристали.
Також в кінці гри ви отримаєте кристали за все розіграні вами карти.
3 роки, 12 сезонів, 36 місяців
Змагання магів триває три роки, щороку розбитий на 12 місяців, які в свою чергу відносяться до одного з чотирьох сезонів - зима, весна, літо і осінь.
Щоб не заблукати в часі нам знадобиться ігрове поле, яке в даній грі має круглу форму. У його центрі одним маркером відзначаємо поточний рік змагання (1-й, 2-й або 3-й), а по зовнішньому колу, другим маркером відзначаємо поточний місяць. Пройшли по колу дванадцять місяців - зрушуємо маркер року в центрі. Пройшли по колу три рази - гра закінчилася, вважаємо кристали.
Крім відліку часу, ігрове поле служить пам'яткою з інформацією - поповнення якою енергією можна очікувати в той чи інший сезон і в який сезон вигідніше обмінювати різні типи енергії на кристали.
Ще про ігрові компонентах
Крім ігрового поля , в грі є лічильник кристалів , на якому гравці будуть відзначати кількість зароблених кристалів.
Також у кожного гравця є особистий планшет , з трьома основними зонами:
- Слоти для жетонів енергії. Всього у гравця в резерві може бути не більше семи жетонів.
- Лічильник сили. Показує скільки карт може бути у гравця одночасно в грі. Спочатку сила всіх магів дорівнює нулю. Таким чином, щоб розіграти хоча б одну карту з руки, вам треба скоріше підвищити свою силу.
- Бонуси та штрафні очки. Кожному гравцеві доступно чотири ігрових бонусу. За гру до цих бонусів можна вдатися тільки три рази (без різниці різні це будуть бонуси або три рази один і той же). І за кожен раз, що ви скористалися бонусом, доведеться розплатитися штрафними очками (мінус кристали при фінальному підрахунку).
Як це все працює?
Отже, ми розібрали карти і взяли перші три для першого року гри.
Тепер відбираємо кубики.
Всього в грі 20 великих і красивих кубика чотирьох кольорів (по п'ять - для кожного сезону). Для кожного з чотирьох сезонів набір кубиків відрізняється не тільки за кольором, але і за значеннями, які на них можуть випасти. Для гри беремо кубиків на один більше, ніж кількість гравців.
Перший гравець кидає кубики відповідного сезону і забирає собі один з них - в залежності від того, який з випали на кубиках результатів він хоче використовувати в свій хід. Решта гравців також розбирають собі по одному. Оскільки кубиків більше, ніж гравців - один кубик залишається лежати на столі (до нього ми ще повернемося).
Далі починається хід першого гравця.
У хід гравець може виконати стільки дій, скільки захоче (якщо дозволяють ресурси). Він може (але не зобов'язаний):
- виконати дії, зазначені на його кубику сезонів;
- розіграти і (або) активувати одну або кілька карт;
- використовувати один або кілька бонусів особистого планшета.
Що може випасти на кубиках?
Це можуть бути жетони енергії, кристали, можливість обміняти жетони енергії на кристали, можливість збільшити силу (тобто збільшити кількість карт, які гравець може одночасно мати перед собою в грі) або можливість добрати карту з колоди.
Для чого потрібні жетони енергії?
Існує 4 види енергії: повітря, вода, вогонь і земля. В тій чи іншій мірі вони залежать від сезонів. За допомогою жетонів енергії гравці можуть:
- розігрувати і (або) активувати карти;
- отримувати кристали шляхом перетворення енергії
Останній кубик
Як ми писали вище, після того як всі гравці розібрали по одному кубику, відповідно до того, що вони хотіли б зробити в даний хід, на ігровому полі залишився ще один кубик. Цей останній - теж не залишиться без діла. На гранях кубиків, крім значень, що показують, які дії гравці можуть зробити, також намальовані одна, дві або три точки. Це кількість точок на останньому кубику буде означати на скільки місяців зрушиться маркер ходу на зовнішньому колі нашого ігрового поля. Таким чином, вибираючи який кубик собі взяти, гравці (а особливо останній) вибирають не тільки щось, що вони хочуть отримати в свій хід, а й - прискорити або навпаки уповільнити хід гри.
Карти VS Кубики
До складу гри входить двадцять великих і красивих кубиків. Однак, незважаючи на те, що кидати кубики доведеться кожен раунд, більшу роль в Сезонах гратимуть карти. Саме за допомогою карт чаклуни зможуть вибрати стратегію на гру, ну а кубики допоможуть при тактичних рішеннях. Якщо на початку гри від кубиків ще багато що залежить, то вже до середини партії, правильно відібрані і розіграні карти зводять роль випадку практично до нуля.
Карти на стіл!
Незважаючи на велику кількість кубиків, основа гри - карти. Карти бувають двох видів - це можуть бути якісь корисні артефакти , які допомагають самому гравцеві (наприклад, збільшують місткість сховища або знижують вартість розіграшу карт) і союзники , атакуючі карти, які так чи інакше шкодять іншим гравцям.
За характером дії карти можуть бути - миттєві (спрацьовують одразу), постійні (спрацьовує при певному умови) і активуються раз за раунд.
Щоб розіграти і активувати карту знадобляться жетони енергії і (або) кристали.
Дуже важливо в першій фазі гри відбирати собі карти в руку не бездумно, а вибудовуючи певну стратегію на гру; заздалегідь спланувати які з карт вам знадобляться на початку, в середині гри і на останньому колі. Правильно зіграна в ході гри комбінація карт - основна складова вашого успіху в магічному змаганні. На початку гри має сенс вводити в гру карти, які закладають базу вашої майбутньої перемоги, що захищають від примх кидків кубиків.
Також зверніть увагу, що не варто надто зволікати введення карт в гру. По-перше, чим раніше ви розіграєте карту, тим раніше і більше вигоди отримаєте. А, по-друге, в кінці гри кожна карта залишилася у вас на руках принесе 5 очок штрафу. Крім того, не забувайте, що всі розіграні карти не тільки приносять якийсь ігровий ефект, але і безпосередньо дають переможні очки при фінальному підрахунку.
При першому знайомстві з грою рекомендується використовувати карти з 1 по 60. Решта ж сорок, більш складних, карт змушують в колоду після декількох партій, коли повністю ознайомлення з грою.
Кому сподобається гра?
Настільна гра Сезони (Seasons) - ще одна безсумнівна удача видавництва Libellud, який прославився грою Діксіт. Але якщо Діксіт - відмінна гра для вечірок , то Сезони - хороший приклад цікавою, оригінальною і глибокої стратегічної гри. Сезони - гра , поєднує відносно прості (для досвідчених гравців) загальні правила, при цьому пропонує дуже велику ігрову різноманітність. Перед вибором Сезонів в якості покупки для себе або на подарунок, важливо враховувати такий момент - на коробці видавець вказує вік від 14 років. Ймовірно це справедливо для тих, хто раніше в настолки не грав. Якщо ж ви зі своєю дитиною спокійно і без напрягу освоїлися в настільному світі хоча б на рівні Каркассона /Колонізаторів, можна пробувати і Сезони вже і в 12 років і навіть раніше - з базовими правилами розібратися можна буде досить легко, а вміння комбо карти прийде в процесі :) Так що Сезони можна рекомендувати не тільки досвідченим гравцям, а й для сімейного формату.
Чудова якість і краса ігрових компонентів вище всяких похвал. Сезони - гра, купити яку можна не тільки заради захоплюючого ігрового процесу, а й з естетичних міркувань - це виглядає крутезно красиво!
гра Сезони ( Seasons) Правила рус.
Купити настільну гру Сезони (Seasons, Времена года) в Києві і з доставкою по Україні легко і швидко в магазині Ігродол:
- за телефонами: (050) 209-08-08, (097) 643-82-73;
- на сайті: кнопка "Купити"; потім відкрити Корзину і оформити Ваше замовлення.
Характеристики | |
Тип гри | фентезійна битва магів, драфт |
Вік | 14+ |
Кількість гравців | 2-4 |
Тривалість гри | 60-90 |
Мова | рос. |
Теги: , Стратегические, Фантастические, Русский, 12-99, 2-6, Обычная (30-90),