пн-пт 12.00-19.30 (середа - до 18.00), сб 10.00-14.00
Каркассон Наука і магія (рус.) - Знято з виробництва

Каркассон Наука і магія (рус.) - Знято з виробництва

  • Виробник: Мир Хобби
  • Код товару: Каркассон. Наука и магия
  • Бонусні бали: 21
  • Наявність: Немає в наявності
695 грн.
Ціна в бонусних балах: 695

Збірка доповнень Каркассон Наука і магія

Каркассон Наука і магія - збірка доповнень до настільної гри Каркассон знята з виробництва.

Каркассон Наука і магія - що в коробці?

У цій коробці ви знайдете ігрові компоненти для семи доповнень («Літальні апарати», «Гінці», «Пароми», «Золоті копальні», «Маг і відьма», «Грабіжники» і новий набір «Кіл на полях»), 46 тайлів місцевості, вісім тайлів послань, шість фішок гінців, вісім фішок поромів, 16 золотих злитків, фішку мага, фішку відьми, шість фішок грабіжників, один спеціальний кубик і правила гри російською мовою.

Розміри коробки: 279x196x63

Що нового?

Літальні апарати

Доповнення містить спеціальний кубик Д6 (1, 1, 2, 2, 3, 3) і вісім тайлів місцевості.

Гра йде за звичайними правилами до тих пір, поки хтось не викладає тайл із зображенням літального апарату. Цей гравець може размістити на викладений тайл свого підданого за звичайними правилами або ризикнути і скористатися функцією польоту. Якщо ви вирішили політати, кидаєте кубик і з його допомогою визначаєте дальність польоту (1, 2 або три тайла), напрямок же показує стрілка на літальному апараті.

Важливо - селяни не літають! Тобто, після польоту ви не можете виставити свого міпла на поле - тільки на незавершений об'єкт (дорога, місто або монастир). Причому не має значення, зайнятий цей об'єкт вже чи ні - ваш міпл успішно десантується і по завершенню об'єкта бере участь в розділі очок за звичайними правилами.

Якщо ж після кидка кубика, в заданому напрямку не виявляється тайла придатного для висадки (об'єкт завершений, поле або взагалі немає тайла), політ вважається невдалим і ви в прольоті - міпл повертається до вас в резерв, іншого міпла виставити в цей хід не можна.

Гінці

Доповнення складається з шести фішок гінців і восьми тайлів послань.

Фішки гінців гравці розміщуємо на нульовійділянці треку підрахунку очок. Коли гравець отримує очки за завершені об'єкти, він може вибрати яку зі своїх фішок (гінця або підданого) рухати по треку. Якщо при цьому фішка подданого або фішка гінця в кінці нарахування очок виявляється на темній ділянці трека (0, 5, 10, 15 і т.д.), гравець тягне тайл з посланням. Після чого може за бажанням або скористатися бонусом, який даний тайл приносить, або отримати два очка. При фінальному підрахунку очки набрані гінцем і звичайним міплом підсумовуються.

Пороми

Доповнення складається з восьми фішок поромів і восьми тайлів місцевості.

Тайли місцевості являють собою три або чотири ділянки доріг, які сходяться біля озера в центрі тайла. Вводячи такий тайл в гру, активний гравець розміщує його за звичайними правилами, після чого може виставити на ньому свого підданого. Незалежно від того чи виставив активний гравець свого підданого чи ні, він повинен взяти фішку порома і розмістити її на озері таким чином, щоб пором з'єднував дві ділянки дороги. Дві ділянки дороги з'єднані поромом вважаються однією дорогою. Якщо, розмістивши тайл, гравець продовжив дорогу, до складу якої входить паром, він може поміняти положення цього порома (може і не робити цього, якщо не захоче).

Золоті копальні

Доповнення складається з 16 фішок золотих злитків і 8 тайлів місцевості.

Тайли цього доповнення (позначаються злитка золота) викладаються за звичайними правилами, після чого активний гравець повинен взяти два злитки і розмістити один на викладений тайл, а другий - на будь-який сусідній. Після того як завершується будівництво того чи іншого об'єкта, гравець, який має перевагу в підданих на цьому об'єкті, забирає собі всі золоті злитки, що знаходяться на тайлах із завершеним об'єктом. Якщо на золото претендують кілька гравців (однакове число підданих), гравці забирають злитки по черзі - по одному, починаючи з активного гравця. В кінці гри злитки приносять додаткові очки.

Маг та Відьма

Доповнення складається з однієї фішки мага, однією фішки відьми і восьми «магічних» тайлів місцевості.

Кожного разу, викладаючи «магічний» тайл, гравець повинен виставити (або пересунути) фішку мага або фішку відьми на незавершену дорогу або незавершене місто. При завершенні міста або дороги з магічними фішками, відьма і маг впливають на отримані очки. Якщо на завершеному об'єкті знаходиться фішка мага, гравець отримує додаткове очко за кожен тайл з завершеним об'єктом. Якщо ж на завершеному об'єкті перебувала відьма, то вам доведеться розпрощатися з половиною належних вам очок.

Грабіжники

Доповнення складається з шести фішок грабіжників (по одній для кожного гравця) і восьми тайлів місцевості із зображенням мішка.

Всякий раз, викладаючи «грабіжницький» тайл, активний гравець може розмістити свого грабіжника на трек для підрахунку очок (або, якщо грабіжник вже на треку, його можна пересунути). Виставляти грабіжника можна тільки на ділянку, на якій є фішка підданого іншого гравця (інших гравців). Після чого і інші гравці можуть виставити своїх грабіжників на трек.

Коли, після завершення якого-небудь об'єкта, очки повинен отримати гравець, чий підданий на треку знаходиться на одній ділянці з грабіжником, господар грабіжника отримує половину очок, що  нараховуються за об'єкт.

Якщо грабіжник стоїть на ділянці з декількома підданими і очки отримують кілька гравців, господар грабіжника вибирає - кого він буде грабувати.

Круги на полях 

Доповнення складається з шести тайлів місцевості.

Тайли доповнення розігруються за звичайними правилами і на них можна виставляти підданих. Після чого активний гравець повинен вибрати одну з двох дій:

1 Поставити свого підданого на тайл, на якому вже є його підданий, або

2. Зняти свого підданого з ігрового поля в резерв.

Після того як активний гравець вибрав, цю дію роблять всі гравці по колу починаючи з сусіда зліва і закінчуючи самим активним гравцем.

При цьому форма кола на полі вказує якого підданого слід виставляти або знімати: вила - селянин на поле, дубина - розбійник на дорозі, щит - лицар в місті.

Характеристики
Тип гри доповнення до гри
Вік 8+
Кількість гравців 2-5
Тривалість гри 35+
Мова рос., мовонезалежна

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Теги: , Стратегические, Русский, Языконезависимые, 12-99, Семейные игры, 8-11, школьникам, 2-6, Обычная (30-90),