пн-пт 11.00-20.00, сб-нд 11.00-18.00
Каркассон Золота лихоманка (Золотая Лихорадка), рус.

Каркассон Золота лихоманка (Золотая Лихорадка), рус.

  • Виробник: Мир Хобби
  • Код товару: Каркассон. Золотая лихорадка
  • Наявність: Немає в наявності
0 грн.

Настільна гра Каркассон Золота лихоманка, рус.

Гра Каркассон Золота лихоманка - самостійна гра з популярної серії ігор Каркассон.

Каркассон Золота лихоманка - гра в декораціях Дикого Заходу і з новими правилами. Викладаючи тайли, вам доведеться будувати залізні дороги, розводити диких коней, торгувати з індіанцями і, звичайно ж, добувати золото. Отримуйте переможні очки і ставайте найкращим золотошукачем Нового Світу!

Каркассон Золота лихоманка - що в коробці?

У коробці з грою ви знайдете 72 тайли місцевості, 63 жетони золота, 25 фішок ковбоїв, п'ять фішок наметів, трек для підрахунку очок і правила гри російською мовою.

Розмір коробки 

279x196x63 мм.

Каркассон Золота лихоманка - огляд гри

У грі Каркассон Золота Лихоманка (друга після Южных Морей гра в серії «Навколо Світу») нам доведеться перенестися на Дикий Захід і за допомогою тайлів і міплів зайнятися видобутком золота і прокладанням залізниць.

Як і Південні Моря, настільна гра Каркассон Золота Лихоманка більш атмосферна і яскрава в порівнянні з класичним Каркассон.

Що залишилося незмінним?

У грі Каркассон Золота Лихоманка ми маємо справу з картонними квадратами (тайлами), на яких зображені різні типи місцевості - гори, міста, залізниці та прерії. На початку гри на столі викладається стартовий тайл, а решта викладаються в загальному резерві долілиць. У свій хід гравець бере тайл з резерву і має викласти його на ігровому полі, так щоб він стикався як мінімум однією стороною з тайлом, що яйого було викладено раніше. І при цьому не порушувалася логіка місцевості - дорога повинна переходити в дорогу, гора з'єднуватися з горою, а прерія межувати з прерією. На тайл, який гравець виклав в свій хід, він може поставити фішку свого ковбоя (міпла) і таким чином застовпити той чи інший об'єкт за собою. Переможні очки гравці отримують за будівництво тих чи інших об'єктів.

Втім, не тільки.

Що нового?

Міплов тепер мало-мало - всього п'ять штук, одного з яких як і раніше треба відправляти на трек для підрахунку очок. Натомість у кожного гравця з'явилася одна фішка намету. І якщо міплов як і раніше повернути в резерв можна тільки по завершенню будівництва об'єкта (а фермерів з прерії і взагалі повернути не можна до кінця гри), то намет штука мобільна - його можна переставляти і добувати переможні очки.

Залізниці - нагадують дороги в класичному Каркассон. Завершили будівництво своєї дороги - отримуєте по одному очку за кожен тайл з цією дорогою. Але якщо на вашій дорозі виявився один поїзд - Ура! - очки за дорогу подвоюються. А ось якщо поїздів більше одного - ніякого подвоєння не відбувається.

Міста в Золотий Лихоманці дуже віддалено нагадують монастирі з класичної гри. Тільки треба не забудовувати все навколо міста, а завершити всі залізні дороги, які з вашого міста виходять. Всі дороги завершені - міпла повертаємо в резерв, а за кожну дорогу отримуємо по три очки.

Гори - найбільша відмінність від звичного Каркассона.

Гори 

По-перше, на ділянках гір є зображення золотих самородків. Скільки самородків зображено - стільки розміщуємо на горі спеціальних жетонів золота долілиць. Завершили свій гірський масив - забираємо всі жетони золота собі. На жетонах може бути різна кількість золота, яке при фінальному підрахунку стає переможними очками. Також гравець, який завершив свій гірський масив, отримує очки за зображення самородків на самій горі.

По-друге, в горах можна використовувати намети золотошукачів.

Як ми вже писали раніше, у кожного гравця є по одному такому намету. І використовувати їх можна в фазі виставлення міплов. Тобто, після того як ви виклали тайл, ви можете зробити одну з трьох дій:


1. Виставити міпла на тайл (як завжди);

2. Виставити на будь-гірський тайл намет або пересунути намет на інший гірський тайл;

3. Забрати собі один жетон золота з гірського масиву, на якому знаходиться ваш намет.


Таким чином, хоч гори і представляються найбільш дохідним з точки зору видобутку очок типом місцевості, за допомогою наметів можна добре зменшити «дохідність» чужих гір - адже для того щоб відібрати жетон золота, вам не обов'язково займати гору або якось хитро до неї приєднуватися - ви можете ставити намет на гори інших гравців.

Ну і крім можливості «красти» золото намети мають й іншу корисну функцію - це ваша «вічна» фішка. Вона не стоїть на місці, як міпл, а переміщується по ігровому полю в пошуку золота. Це особливо важливо, з огляду на невеликий запас міплов.

Що стосується прерій, то міпли стали фермерами, в резерв не повертаються і можуть принести очки тільки в кінці гри. Господар прерії отримує по 2 очка за кожен табір індіанців і по 4 - за кожен табун мустангів.

Кому сподобається гра?

Настільна гра Каркассон Золота Лихоманка - не просто звичний Каркассон в новому антуражі, а добре перероблена гра. Базові принципи розміщення тайлів і отримання очок залишилися, але до них додалося безліч нюансів, які грунтовно змінюють гру.

Каркассон Золота Лихоманка - гра, яку можна рекомендувати як шанувальникам традиційного Каркассона, так і абсолютним новачкам в світі настільних ігор. Хороший варіант як для гри з друзями, так і в сімейному колі.

Де купити гру Каркассон Золота лихоманка?

Настільну гру Каркассон Золота лихоманка купити в Києві і Україні легко і швидко в магазині Ігродол. Замовити гру Каркассон Золота лихоманка з доставкою можна:

  • за телефонами: (050) 209-08-08, (097) 643-82-73; (063) 469 58 78
  •  на сайті: кнопка "Купити"; потім відкрити Корзину і оформити Ваше замовлення.

Ви також можете купити гру Каркассон Золота лихоманка російською на Подолі в нашому магазині за адресою Григорія Сковороди 5а (М. "Контрактова Площа").

Характеристики
Тип гри сімейна стратегія, викладання тайлів, міплплейсмент
Вік 7+
Кількість гравців 2-5
Тривалість гри 35+
Мова рос., мовонезалежна

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.

Теги: , Стратегические, Русский, Языконезависимые, 12-99, Семейные игры, 8-11, школьникам, 2-6, Обычная (30-90),